Backasförskola

Då var snart måndagen över då, och det betyder att denna veckan också snart är över ha ha.. För jag tycker de går såå fort.
Har varit iväg och jobbat idag i spandelstorp på ett ny öppnat dagis eller nu mera kallat förskola. Var både kök och städ. Mycket trevlig personla och söta barn. :) Idag började jag inte före 09.00 och sluta 14.00 men i morgon börjar jag 07.00-14.00 det kommer troligtvis att bli hela veckan. Det är vad vi alla tror iaf. :) Det som var lite roligt här var att personalen var lite yngre så de kändes bra. :P Så ska bli trevligt att vara där resten av veckan. Härligt med 7h dagar med så man får in lite pengar i januari med då detta kommer bli min sista jobbar vecka detta året. För om en vecka så har jag och älsklingen precis kommit fram till mellerud. Ska bli trevligt att komma till långed igen. :)

Nu ska jag nog snart ta och kolla på julkalendern för har ju missat tre avsnitt nu då jag inte kollade i helgen så får ta igen detta nu. Sen blir det att laga mat iadg blir det bacon och pasta som killen beställt så snäll som jag är så gör jag det. Hihi..

Har fått mig en rejäl promenad idag med, för när jag klav av bussen i lyckeby åkte den buss jag skulle byta med precis och jag orkade inte vänta i 20min utan jag började gå, gick ungefär i 30min plus att jag fick gå en bra bit från bussen till jobbet i morse och efter jobbet med så kan nu säg att jag varit ut eoch gått i ca 1h Det kännsbra tror jag ska göra så resten av veckan med då jag alltid kommer missa den bussen precis då är det bättre att gå lite..

Jaha nu är de så där mega mörkt ute igen.. Suck.. Kan det inte komma lite snö iaf så det ljusnar lite..

Kommentarer
Postat av: moster

hej gumman ja det är kul att vara moster helt klart. ja det är tusan så mörkt nu så i dag kom tomtarna fram då blev det af lite julstämning . annars är det fullt upp med lilli ludde mycke kisse pauser hi hi , men han är snäll ö skötsam o jäkligt go . kul att du trivs på jobbet , ha det bäst o hälsa boyfriend kram moster

2007-12-10 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0