Ett år!!

Då var det fredag och man fick helg även semester ha ha.. :) Det har varit en rolig vecka på backens förskola, hoppas man får vara där något mer då jag tycker det är rätt skönta tt arbeta själv eller vad man ska kalla det. ;)Sen jag kom hem med ca 14.00 så har jag och älsklingen kollat på tv jag tog mig även en lite lur runt 16.00 till 17.00 ;) Så nu är jag pigg igen och hoppas kunna hålla mig vaken till iaf minst 23.00 ha ha. Men det är tufft att gå upp 06.20 en hel vecka när man inte är van med det. :)
Denna helgen kommer bli mega lugn ska packa, städa och tvätta alla kläder. Så det är rent och fint när vi kommer tillbaka den 31. :D Sen blir de tåg resa till långed på måndag morgon.
Det är en sak jag känner redan nu att jag kommer sakna såå mycket här hemma och det är inget mindre än RIX FM, specielt rix morgon zoo, det har förgyllt mina tidiga morna denna veckan, gjort så jag skrattat när jag tex städa toaletterna. :P Men jag får väl lyssn på datan om det blir för jobbugt.. Tss..

Idag är det precis ett år sen jag fick mitt efterlängtade körkort, kan inte förstå att jag redan haft det i ett år då det känns som jag gick på körskolan för ca 2 månadersen men det känns även som det kanske var en månadsen jag tog studenten men det är ju f*n ett halv år sen. Ne jag hänger verkligen inte med tiden alltså.. :D

Nu ska jag sätta mig i soffan igen med pojkvännen och kolla på deal or no deal som har blivit lite favorit här det senaste. :)

Ha en trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu måste du ta det lugnt när du kommer hem till mor och far jag kommer att ha lite extra koll på dig tack för julkortet ha en bra resa kram

2007-12-14 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0