Nu tar jag helg

Ja nu har jag tagit helg, skönt.. Hihi.. Känns riktigt bra nu när man har jobbat drygt tre-fyra veckor i rad det är underbart..

Hoppas  hoppas jag får vara mera på tullskolan, det beror ju helt på om någon är sjuk snart igen. Hihi..

Nu ska jag snart packa lite, ska bli såå kul att träffa syster å Dennis, mamma och emir. Kommer nog bli en mysig helg tror jag. :D Ska försöka att komma ihåg de jag ska ha med mig. Hihi. Callo skulle ha någon film mamma någon gardin. Sen ska jag ta med mig dem julklapparna jag köpt så jag slipper de den 17, ska även ta med mig lite kläder så jag slipper konka på de nästa gång. HIhi..

Nu är jag rätt gött sliten i nacken känner jag så innan jag ska börja packa lite ska jag lägga mig 5min i sängen å sträcka på mig..

Mumma idag bli de kyckling som min favorit kille ska göra. Önska mig detta igår så i morse ringde älsklingen och sa att han kunde göra de.. Love...

Ett kort inlägg men måste vila lite..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo det är jätte gott ;) Fast är ju en fördel om man tycker om mögelost ;) Har skaffa mig en lägenhet nu =))

2007-12-06 @ 16:11:34
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0