Regn&Mörkt

när ska detta väder sluta!?!!?! Det kan väl iaf komma snö istället för detta eviga regn?!
Idag fick man då tända alla lampor ca 13.30 helt sjukt ju. Sen fick de även bli lite stearinljus. Mysigt..

Hm, funderar på när jag ska ringa Oskar lr om han får ringa själv?! :) Fr mig får dem gärna komma hit redan nu om dem vill. :) Fast tror jag ska spela lite fotboll nu innan jag hör av mig till folket då jag måste vinna över oskar. Ha ha..


Mor: Ja du jag vet inte idag spö regnar de här verkligen spö regnar de.



Ha ha vad roligt nu ringde oskar. så nu han jag ju fan inte tjuv träna. :)

Kommentarer
Postat av: storasyster

mä! härmis, samma tapeter som jag valde till vårat tvrum, eller om det var hallen.. i alla fall den som ni har i tvrummet! samma som sommartjejen oxå! verkar vara en populär tapet i dagsläget.. åkte förbi vårat hus förut, våra grannar till vänster har redan flyttat in.. fusk!! kram kram

2007-12-01 @ 15:52:57
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: lovingnurse

tack så jätte mycket :D

2007-12-01 @ 16:11:10
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0