Tandläkarn vänersborg

Då är det en dag närmare jul, hihi. Det går fort nu. Fast att det är så grått och trist ute.. Idag har det varit en låång dag, var i vänersborg med 13.30 tiden ungefär för att fixa min tråd på baksidan av två tänder detta tog mig endast en kvart att åtgärda sen var det bara tt sätta sig i bilen igen men jag och älsklingen åkte till överby för vi skulle käka tacos på konsum restaurangen men tror ni inte på f*n att det var julbuffe istället här hade vi varit såå sugna på tacos och längatat efter det hela resan så fans det inte.. Suck men det fick bli kebab tallrik till killen och jag tog skinksnitzel.. Det var ju så klart jätte gott men när man är riktigt sugen på nått så bli rman besviken när det inte finns men mne. Så kan det vara ibland. :) Hem resan var inte alls kul jag fick lämna över ratten till killen då jag inte såg ett skit genom rutan då den är helt kass sen var det mörkt dimma och duggregn killen såg inte så mycket han heller men mer än mig så det var en jobbig resa hem men hem kom vi iaf. :)
Har varit uppe och spelat lite badminton ikväll med spela bara en match då jag inte var så sugen på det men det var rätt skoj men kännde inte riktigt för det men men.. :)
I morgon blir det en resa igen fast till trollhättan med mor då jag lovat att hjälpa henne då vi ska handla all julmat mm.. Så tänkte vara snäll och hjälpa till. :D Sen i morgon eftermiddag/kväll ska jag äntligen färga mitt hår och klippa mig lite då min snälla kusin ska fixa mitt hår igen då det nu är i stort behov av det. :)
Sen på lördag ska jag resa igen ha ha.. men denna gången med killen och hans familj till uddevalla då vi ska inhandla dem sista julklapparna. :D Får ju min första lön i morgon som var på mycket mera än vad jag hade räknat med :D Såå glad blev jag när jag såg att jag kommer få ca 1500 mer än jag hade räknat med.. Nice!!

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa liza markulnds livstid!!
Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så bra ;) gjorde värsta bra saken när ja ändra din blogg jag sparade allt ditt i min blogg. Så stod madde när ja logga in på min. Vad nöjd ja blev ;) inte. Ha en bra dag

2007-12-21 @ 08:10:43
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Maria

Ja gud ja =) Då va det snart dax för jul igen då. Nästan lite overkligt =)

2007-12-21 @ 08:52:02
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: storasyster

hmm.. är ni sugna på tacos jämt eller? Vi käkade ju det i måndags :-P Gör nu inte av med 1500 mer än vad du räknat med också, man kan faktiskt spara. Men ska du köpa en dyr julklapp till mig är det ok :-D

2007-12-21 @ 14:49:27
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: Maria

Nu finns det bilder från lägenheten om du va nyfiken på att se =) Ha en jätte bra jul!

2007-12-23 @ 22:38:23
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0