Tidsfördriv

Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? 06.20 denna veckan :D
Vem/vilka vet mest om dig? Syster
Gillar du att slåss? Nej
Vad ska du göra ikväll?Kolla på tvn
Har du utländska föräldrar? Mm finsk mamma ;)
Var har du ont? Ryggen&Nacken
Är du bra på att måla? Nej
Vem kramade du senast? Karl
Vad längtar du till? Julen
Sparare eller slösare? Både och.
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Lite
Rädd för insekter? Nej
Anser du att du är stark? Ja självklart. :)
Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick reda på att jag ska jobba hela veckan.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Började min andra arbetstimme
Vad har du druckit idag? Vatten och Päron dryck
Vad var det senaste du åt? Köttfärsås och pasta
Vad var det senaste du köpte? Frimärken
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
Favoritklädsel? Mjukis byxor ;)
Vad gör dig glad just nu? Musiken som strömar ur mina högtalare
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Sliten
Sommarplaner: Sola och bada
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga
Gillar du att sjunga? Nja så där. ;)
Vad längtar du mest efter just nu? Pojkvännen


Tagen från http://mariaholgersson.blogg.se  :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja just det ja, det hade ja glömt bort. Ska fixa det i morgon. =)

2007-12-11 @ 16:59:12
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: lisa

hejsan, visste inte att du hade blogg...skoj:) Nej jag jobbar på café TinTin i göteborg, ja det e lite segt...men jag fick ledigt på annandagen iaf fick jag reda på idag så det e gött:) vad gör du nu för tiden? Puss o kram

2007-12-11 @ 21:48:54
URL: http://lisajohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0