Tvspel

Ja nu var de slut med tv spelande för idag verka de som. Oskar, Olsen, Erik och Rikard var de som kom med 15.00 tiden. Vi spelade Buzz där jag kom som en stolt 2:a :D Sedan blev de lite Fifa där jag bara spelade mot Olsen och vann med hela 6-0 haha.. :P
Men nu gick pojkarna hem för att göra sig i ordning men jag var välkommen bort till dem sen. Så jag tror jag drar bort till dem sen till Nisse tror jag de blir då.. För jag är ju inte heller klar än på långa vägar de enda jag gjort är att duscha så blir ju inte än på minst 1½ som jag drar mig bortåt. Karl och Co kommer visst inte förens med 21.00 eller då är båten här sen ska dem ta sig från färjeterminalen hit upp så blir la säkert inte fören 22.00 men men. Slipper ju sitta här hemma helt själv och förfest iaf och de är ju bra. :D

Det är lite roligt att de bara är killar här hihi. Finns en tjej Gabriella men har jag inte set så mycket av men jag tycker nästan det är bättre med killkompisar blir inte så mycket skit snack då som de blir med tjejer. ha ha..

Ne nu ska jag kolla om de händer nått kul på piraten ikväll. :D

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0