Aldrig mer!

Ne aldrig mer att jag vill få om tapetserat när mna har alla möbler mm färdigt i rummen. Har varit en tung vecka dels för att jag varit dålig sen för att de set ut som sju svra år här hemma.. Men nu är de äntligen klart! Äntligen! Hihi..
Kommer bilder i morgon då det är för mörkt för att ta kort nu. Fast kl bara är 17.00 Deprimerande. Men men. Gjorde världens kap förut idag iaf fyra panel längder för endast 59:- det är inte dåligt. :D Så dessa hänger nu i tvrummet, blev grymnt bra tillsammans med de nya tapeterna och ängeln och den svarta stjärnan. Hihi är riktigt nöjd med lägenheten nu faktiskt. Kan nog inte bli så mycket bättre nu.. Har även ställt fram mina tomtar, då vi inte ska vara här mer än till den 17 december så är de ju roligt att ha lite julstämming här hemma först innan man ska hemhem. :)

Ne nu ska jag ner och hämnta tvätten.


Kommentarer
Postat av: moster

GOTT FÖR DIG ATT DET ÄR KLART.JA DET ÄR MYSIGT MED LJUS, VI HAR AF GJORT SÅ GOTT VI KAN FÖR ATT LYSA UPP HÄR PÅ BYN VERRY NICE SKA DU VETA. KRYA PÅ DIG NU GUMMAN O HÄLSA DIN BOYFRIEND KRAM MOSTER

2007-11-30 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0