Desperate housewive

Då var snart  åter en dag över.. Den har gått mycket mycket fortare än vanligt kan ju bero på att jag jobba idag.. hihi.. Hoppas hoppas på jobb i morgon med.. Får jag inte de ska jag åka in till stan och gå till biljard cafèt och lämna mitt CV även kika in på Glitter om jag inte hörtnått från henne innan.

Ahh jag vill ju börja köpa julklappar ju.. Men men de får vänta ett tag till.. Älska julen..

Nee nu börjar Desperate.. I like!! ;)

Nu är ni allt dåliga på att kommentera.. Så de är bara att skriva en liten rad till mig så jag får nått att läsa när jag ger er nått att läsa.. :D

Kommentarer
Postat av: Maria

ja fy det är absolut för tidigt, det är alltid för tidigt med snö ;)
Puss

2007-11-07 @ 09:05:24
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: mor

hoppas du får jobb nu men säkert får du jobb när julen närmar sig då behöver de jätte mycket folk. hoppas du slipper jobb på julafton. ha ha kram på dig.

2007-11-07 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0