En hel dag!

Nu är jag helt slut skulle nog lätt kunna somna nu om jag la mig ner i soffan.. Ha ha..
För dagen idag har spenderats med älsklingen, erik, erik, oskar, emanuel och victor. Vi var iväg på folkrace. Shit kul men så himla himla kallt helt sjukt va de blåser kallt i detta samhälle.. Ha ha. Vi åkte la med typ 10.30 och var hemma 16.30 så de var en hel dag.. Har varit super kul.. Bilder kommer speciellt på den snygga buss vi åkte i ha ha..

Nu är älsklingen, oskar och erik nere på el mundo och för festar typ kollar la på fotboll. Dem ringde nyss och tjata att jag skulle komma ner. Men jag är som sagt helt slut. Så killarna får ha sin egna ute kväll i kväll..

Så isället kommer jag spendera min lördags kväll framför tvn då det är svensson svensson sen blir de nog att kolla på freaky friday på fyran tycker den är bra. Men som de känns nu så har jag nog somnat innan den ens börjat.. Ha ha..


Idag har jag och pojken även pratat om hur vi ska göra med julen.. Kom fram till ett bra beslut tycker jag.. Kommer bli lite lite svårt för mig men de ska jag väl klara.. Ha ha. Måste ju bli vuxen någon gång..

Jeje nog om detta, ni får ha en fortsatt trevlig lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0