En hel vecka

Jepp gott äntligen en hel jobbvecka blir de denna veckan.. :)
Idag var jag ute på hästö på en skola och var i köket är bara ett deltids jobb men mycket bättre än inget alls så börjar 08.30 till 12.30 och tiden gick verkligen såå fort idag. Va jätte kul :D Maj-lis är super trevlig.. Så dit ska jag i morgon igen.. Roligt.. Nu börjar man få in lite timmar så man får en hyfsad lön iaf. :P

Har även idag tagigt hand om den enorma disken som jag tänkte killen skulle ta men de hände aldrig och idag orka jag bara inte med att se den längre så nu är den borta har även damsugit golvet.

Sen tog jag meii en härlig promenad i ca 40min runt omkring här.. Skönt att avlasta tankarna lite..
För nu har jag åter igen fått tillbaka suget efter att åka som aupair, rätt sugen på danmark faktiskt. Hittat en hel del bra familjer på ams. Men ska fundera på detta tills januari och då bestämma mig för hur jag vill göra. Kanske skulle kunna åka efter sommarn så jag första kan jobba ihop lite pengar. Ja det är mycket såna tankar i mit lilla huve just nu.. Får se vad som händer och fötter helt enkelt!

Nu ringde nyss killen och sa att han blir senare idag för dem skulle jobba in i morgon så dem slipper gå till skolan i morgon.

I morgon får vi besök från långed med.. Hihi de ska bli trevligt med ett kännt ansikte.
Ska hämnta upp martin på station i morgon med 15.00 tiden någon gång där. Så han inte går vilse här i stor stan.. Ha ha..

Ne nu ska jag vila mig farmför tvn med en varm macka!!

Kommentarer
Postat av: storasyster

au pair? när har du tänkt på de? de har du aldrig sagt till mig, jag som trodde du sa allt.. nu blir jag ju ledsen.. :-( hi hi

2007-11-22 @ 21:25:05
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: moster

ja du madde det är mycke att fundera på, sånt är livet hi hi.och danmark är ett trevligt land men svårt att förstå språket,mycket gröt i munnarna där
hi hi . i morgon får vi tillökning i famijen då kommer lilla LUDDE bärande på sin kudde !!! ha det bäst o hällsa C kram Pirjo.......

2007-11-23 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0