handla

Så var de lördag igen veckorna går ju så fort.
Idag har vi hunnit med mycket fast att klockan bara är halv ett. Vi har åter igen fyllt kyl&frys hihi så nu ska vi allt klarar oss fram till jul ha ha. ne men nästan iaf. Köpte även shampoo mm så man inte behöver åka åk handla hela tiden för de är så tråkigt.. Vi passa ju på idag då vi har Mårtens bil, för de är inte så rockigt att åka buss med ca 6 kassar mat mm. Så de va nice att vi hade bil.

Vet inte riktigt vad som händer idag, pojekn är just nu i Lyckeby igen för Nisse har köpt en tv och ville inte ta med den på bussen. Så då fick karl åka och hämnta dem. Sen tror jag att han och Erik ska ner te El mundo och kolla fotboll, united-arsenal. Jag är inte så sugen på att kolla på den matchen så blir nog till att jag stannar hemma. Kanske tar mig en cykel tur nu när jag fårr ner min cykel. Är ju faktiskt fint väder idag med men de blåser som bara den. Men men får se vad som händer jag hamnar nog säkert i soffan farmför tvn. Kom på att EKG går i repris nu med halv två såg inte de sist så tänkte kolla om de är nått att ha.

Har stora funderingar på vad jag ska göra för middag idag, kommer inte på nått alls som jag vill göra.

Kommer in lite bilder senare..

Kommentarer
Postat av: moster

hej gumman.har varit på julmarknad på balldersnäs nice saker där vettu, fick även med mormor på en tur dit tomtarna lockar hi hi , ha det bäst kram moster........

2007-11-10 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0