Handla&Interjuv

Ja idag har jag nått att göra fast att jag inte ska jobba.. hihi.. För kl 15.00 idag ska jag till saltö på interjuv. Vet ju dock inte om jag vill ha detta jobb. Men man får väl åka dit iaf för att höra och se vad han säger.. Är inte farligt iaf. Men innan de tänkte jag att jag skulle gå lite i affärer för att spana efter julklappar.. Hihi va roligt de ska bli :D

Sen ikväll blir de Friskis och svettis för idag ska jag ta en buss 40 min innan den jag tog sist för idag vill jag hinna dit i tid.. Är ryggpass, såg även i fredags på vedeby skolan att de visst bara är ryggpass som vi får gå på gratis för idag måndag är de kl 18.30 och på onsdag är de 17.30 så då var de ju tur i oturen att jag inte kom iväg i onsdag.. Ha ha för då hade jag ändå inte fått utföra de passet eller jo men då hade jag behövt betala..

Idag är de fotbolls galan. De ska bli kul att se.


Cia: Nej de stog inte Zlatan på bussen. Stod bara sverige.. :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning. Ha en trevlig måndag!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja den e lite lustig faktiskt ;)
Allt bra?
puss

2007-11-12 @ 16:04:40
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Maria

Så bra då;) Jo kallt e det. Fy. Men annars e det bra. Slutar ju snart jobba och allt ;)

2007-11-12 @ 16:09:46
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0