Helgen!

Ja detta har varit en väldigt bra och mycket rolig helg! :D I fredags satt vi här hemma och drack lite och spela tv spel mycket mycket trevligt.

Sen i lördags åkte vi en sväng till Amiralen och handlade lite sen var de bara att åka hem, började spela lite mera tv spel. Sen gjorde erik och karl maten. Abborre och mos. Men jag käka vama mackor då de bara fans tre abborre filèr. :) Sen så började partyt.. Som denna gång höll till hos oss. :) Detta var även mycket trevligt. Sen med 23.30 drog vi in till stan och piraten. Yee äntligen tog jag mig dit.. Haha.. Ett mycket mycket trevligt uteställe.

Söndagen kan sammanfattas med tre ord. Soffan, Tvn och soffan. Hihi..

Så detta har varit en mycket mycket trevlig helg.

Idag ska jag jobba igen. :D Så nu är jag inne  på min 8:e dag i rad med att få jobba. :D Härligt med lite pengar.


Hm, tror jag är på väg att bli förkyld, ont i huve, halsen och näsan rinner lite. Bara de inte blir värre för hoppas på jobb hela veckan. Men får nog hoppa träningen idag. Suck. Fast får nog den träning här hemma när jag ska diska denna enroma dick som åter igen är här. Fast att det var tomt på disk i lördags eftermiddag.. Suck :)

Je je. Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0