Hihi

Nu har snart hela släkten varit inne och läst. Hihi. Men de är bara roligt att släkt och vänner vill veta vad som händer lilla mig. tss..

Idag på stan så köpte sig älsklingen två par jätte fina tröjor. Jag va inte direkt på shopping humör så jag var bara smakråd idag. Nu håller killen äntligen på att sätta upp taklampan i hallen. hihi.. Bättre sent än aldrig. hhihi..

Blir nog så att jag åker med och släpper av mårten med flyget trevligt att se lite mera av staden. Annars blir de nog bara mys idag är ju idol ju.. hihi. Blir säkert lite tv-spelande i mellan om jag känner oss rätt..

En liten liten uppdat bara..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: cia

haha jag vet... de va ju han som var på samma ridläger som mig...har inte träffat han på 9 år.. så fick han tag i mig... genom dig oxå min egen kusin! :P haha lite kul! :P

2007-11-02 @ 23:35:05
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0