Interjuv..

Ja idag ringde en från företaget Nofatel AB. Dit skickade jag en ansökan för ca 1½månadsen och idag ringde daniel. Så på måndag ska jag på interjuv kl 15.00 är dock inte säker på om jag vill eller kommer jobba där då de är ett säljföretag men de beror helt på va de är för lön tider mm. Är de bara provision så tänker jag tacka nej. Då jag tycker och trivs bra med mitt timmanställnings jobb.. Som nu börjar ta fart..
Men nu händer de lite iaf.. Så får se hur de blir på måndag om jag skaffar nytt jobb eller inte..

Ja mamma nu börjar familjelivet ta fart.. Men min kära tv håller jag fortfarande lika kär.. Hihi..

Jeje.. Ha en fortsatt trevlig torsdag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0