Jämjö kyrkskola!

Var ingen telefon som ringde idag heller då blev jag så irriterad så jag sov till 10.00. ha ha..
Då var de bara att göra frulle och sen ta en tur in till stan. Kolla ifall jag skule hitta någon mer julklapp. Jag hitta någr men får fundera lite till.. Men iaf när jag var inne i en affär så ringde Carin :D Då blev jag jublande glaad då jag inte fått jobba nått denna veckan. Så i morgon blir de att stiga upp tidigt min buss går 05.50 för att åka till jämjö och städa. Carola hade ringt Carina och frågat efter mig! *Stolt* Hihi.. Så imorgon blir de ett 8 timmar pass.. Härligt.. Är riktigt soft att städa på den skolan faktiskt, alltid något att göra fast man inte behöver stressa för fem öre. Denna gången ska jag iaf ta med mig egen mat för sist fick jag käka den grymnt äkliga skolmaten.. Men i morgon blir de kassler sallad. Mumma.. :)

Ikväll blir de träning igen de är nice de.. :D

Såg att de är ett dubbel avsnitt av greys idag med.. Lovley!!

Pojken ska nog "ut" en sväng idag sa han iaf. För några i klassen som skulle fira nått.. A jag vet inte men så sa dem.. Hihi,. Men han får ju självklart gå ut idag när jag får ha han för mig själv till helgen hela helgen.. tss.. 

Uhh nu blåser de så där mycket här igen.. Inge vidare.. Men nu ska jag inte ut förren jag sak till bussen.

Nu ska jag göra mat idag blir de kassler och kroketter.. mumms..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0