Jejjj..

Idag blev de jobb.. Ute i Jämjö hehe.. Städ stog på schemat idag.. Och de var riktigt roligt dagen gick jätte fort.. Blev åter fem timmar.. Skulle jobbat där i morgon med men hon jag hoppat in för blev frisk och kommer i morgon de va lite synd för hade jobbat åtta timmar i morgon men men.. Hoppas på ett nytt jobb ställe i morgon.. Så nu har jag precis käkat var svin hungrig eftersom jag inte han käka frukost i morse han bara få med mig en banan. Så de var underbart med lite mat..

Usch vilket skit väder de varit här idag. Men nu börjar de klarna upp lite så de är nice..

Ne nu ska jag ta och spela lite har tyvärr blivit beroende.. Ha ha..

Ha de super!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0