Jobb&Tvätt

Jippy, idag blev de jobb igen. Nice.. Började 08.00 till 14.30. Idag var jag i köket på vedeby skolan.. Hur trevliga folk som helst.. Dagen gick jätte fort sen hade jag sån tur att en av "tanterna" fyllde år idag.. Så då blev de tårta.. Mumms.. Hihi. 
Så när man kom hem var de bara att ta itu med tvätten som låg här hemma och väntade på mig. Hihi.. Så nu håller jag på att tvätta för fullt.. Har ju tid till 21.00 så är ju lungt.. Har en enorm disk också som ligger och väntar men vet inte om jag ska orka ta den eller om jag ska låta killen ta den idag för jag tvättar ju ha ha..

Shit de är redan fredag i morgon igen är ju sjukt detta va fort de går.. Är redan en vecka sen mina päron var här men de känns som de var typ i förrgår.. hihi..

Hmm kommer absolut inte på nått att skriva.. Hade jätte mycket jag tänkte jag skulle skriva förut men tappa bort allt. Så detta var allt för nu..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: ett av päronen

kul med jobb sedan lite tvätt du börjar få häng på detta med familjeliv eller inte bara tv ha ha .

2007-11-08 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0