Nu händer här grejer

Jaaaa idag ringde äntligen tapetserarn. Och dem kommer i morgon redan så nu hade han visst fått eld i röven  Haha.
Så jag och killen har idag valt ut tapeter blir blått i sovrummet, grönt i hallen och en vit tapet med mönster på som skimmrar lite i sliver i tv/kök. Så de kommer bli så mycket bättre än denna fula tapet Ha ha..
Tur att jag ska jobba i morgon med, för vad skulle jag tage vägen om lägenheten är full av gubbar. Hihi. Men är iaf hemma när dem kommer. Ska jobba på Sunna i morgon med från10.00 till 15.00. Härligt med lite sovmorgon iaf. Så nu är jag uppe i ca 75 timmar.. Härligt de.. Fast tycker inte om detta med -33% i skatt.. Haha.. Men så är de väl att vara vuxen och jobba.. Tss..

Idag fick jag och killen varsin sådan här fin sak av karlskrona kommun!
Är en ficklamapa, måttband och små skruvmejslar i den.. Ha ha
   




Sötungen Dennis! image77





Allt för mig idag!

Kommentarer
Postat av: storasyster

ha ha han ser konstig ut på motgonen innan han har fått på sig sitt smink ;-) men skratta är han bra på! nice med nya tapeter. puss puss

2007-11-26 @ 21:19:13
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: moster

ja då får du fint när tomten kommer. sånt gillar han,ja den jäkla skatten är inge kul håller med du ha det gott / moster

2007-11-26 @ 22:56:33
Postat av: moster

PS HETER DET MOTGONEN I GÖTEBORG , HÄR PÅ BYN SÄGER VI MORGONEN HI HI

2007-11-26 @ 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0