Ojojoj

Nu är de så här att jag bara har FUNDERAT på aupair Inte att jag bestämmt något.. Hihi.. Har blivit lite funderingar från mina nära och kära.. Hihi.. Men det är en dröm jag har att få prova på  aupair. så nu är de sagt.. :)

Nu är de helg igen de ska bli skönt då jag jobbat en hel vecka.. hihi.. Har varit mkt trevligt vill jag säga..

Nu ska jag snart in i duschen sen blir de att ta bussen för att hämnat upp martin..


Har inte tid att sitta här mer nu.. Ha de!!


Moster: Okki vad roligt.. Hihi. Då blir de mkt bus i morgon då. Hihi..

Systerster: Inte bli lessen..:) Säger alltid allt till dig.. :P

Kommentarer
Postat av: Pv

Ja du ska pröva på de du känner för helt klart

2007-11-23 @ 17:21:32
Postat av: cia

du måste anta min utmaning..... på bloggen!!!;)

2007-11-23 @ 23:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0