Onsdag...

Idag blev de tyvärr inget jobbande.. Suck.. Men men är ju skönt så att inte behöva gå upp men jag vill få lite pengar så nu vill jag JOBBA.. Så jag sätte mig ner och skrev mera CV:N smatidigt som jag slängde ihop en sockerkaka, super att frysa ner. hihi.. Så med 11.30 stod jag och vänta på bussen. Åkte först till Amiralen lämna mitt CV hos tummetott.. :D Det verka som de var intressant iaf när jag lämna de. Så nu hoppas jag åter igen att de ska ringa i mobilen.. För tyvärr så har ju inte Glitter hört av sig.. Sen så åkte jag in till stan för att lämna på biljard cafet men där fick jag inte ens lämna mina papper för han behövde ingen extra personal sa han. Så då var de bara att gå ut i blåsten igen. Gick till Olles korvbar och de blev en lååång promenad men när jag kom dit så sa dem att jag skulle lämna de till chefen och tror ni inte då att chefen jobba i den andra korvbaren idag uppe med biljard cafet ungefär och då fick de vara idag för så roligt är de inta att gå så långt i värsta blåsten och regnet. Så blir de inget jobb i morgon heller så åker jag in med korvbars CV. hihi.. Men denna tur tog iaf ca två timmar. Och nu är jag så trött så jag skulle kunna somna men icke att de går för vete f*n va de gör i lägenheten breve borrar som bara den kan tro borret kommer ut i vårat sovrum snart.. ha ha.

Gick även bort till bovärden förut men där va de inte en kotte.. Tänkte åter igen fråga om den där j*vla målaren har fått tummen ur än. Sen så gick ju våran ena skiva i kylskåpet sönder härom dan så måste ju få en ny sån.. Så jag får la ta mig en liten tur sen igen då.

Ikväll är de fotboll på tapeten, är pojken som ville se fotboll så då hoppar jag mina serier idag.. :/ :) Kommer ju på söndag igen så är ju lungt. Så då tänkte jag de är ju lillördag då får man nog äta nått riktigt gott ikväll te fotbollen. hihi.. Så de blir fläskfilè och gratäng.. mumma..

Just ja måste lägga in bilderna men har inte installera de än. Måste ner i förådet först och hämnta skivan. Kommer kanske in i kväll då.. hehe..

Nu ska jag ta och käka lunch..
Ha de bäst!!

KOMMENTERA!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0