Söndag

Ja då är de söndag igen detta är ju inte sant va fort de går. Men men.

Min kväll igår var helt okey. Satt framför tven till elva sen orka inte min ögon vara öppna längre ven fast jag tog en liten sömn redan 19.30-20.00 ha ha.. Men som jag sa igår va jag ju helt slut. Så i natt har jag ovit såå gott..
Älskingen kom hem hyfsat sent.. Tss.. Men han hade haft roligt iaf.. Så de va ju tur de.. Jag gick upp med 08.45 men min pojke sover ännu.. De får han göra ett tag tll men inte alltför länge.. Hihi.

Idag blir de mest mys.. Ska kolla på room service och greys anatomy med de får jag absolut inte glömma..

Vädret idag blå himel och sol med -4grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0