Spelande

Det blev visst utgång igår, va inte planerat så men så blev de iaf. Var förfest hos nisse och co. Sen blev de stan.. Bilder på detta kommer senare då jag inte installerat så jag får in bilderna. Men kommer i morgon..
Idag har jag och älsklingen bara tagit de lungt. Tog oss en tur med bilen förut tog lite fina kort.
Resten va dagen har vi spenderat med varsin dator.. ha ha.. Jag spelade tycoon och pojken spelade Battlefield. Hihi.. Men jag fick ta en paus i spelandet nu för att uppdatera här..

Nu är biljetten bokad och hämntad för min resa till gbg den 7 december. För då ska mamma vara barnvakt åt dennis så då vill jag med vara med på ett hörn.. :)

Imorgon hoppas jag på att min kära mobil ringer så att jag får jobba lite..

I morgon hade jag tänkt att skriva min önskelista här på bloggen. :D För nu är de faktiskt inte så långt kvar till jul.. hihi..

Nu får jag gåut och hjälpa killen med att spela mitt spel de går inte så bra för han.. hihi..

Återkommer med bilder i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0