Tidig..

Ja idag blev de åter igen en tidig morgon men idag stanna jag hemma. Då tapetserarn snart är klar. SKÖNT!!

Sen blir de till att börja dammsuga, damma, möblera rätt, upp med gradiner om inte detta vore nog så är de tvätt tid idag med.. Oj oj oj. Det är tur älsklingen slutar 11.30 så han honner hjälpa till med lite iaf. Men de ska nog gå bra. Känner mig lite bättre idag fast näsan rinner än sen har jag haft lite ont i magen lite hela natten.. Känns lite nu med men men.

Ikväll blir de mys med mig själv framför idol mm. Kan inte bestämma mig vad jag ska käka ikväll pizza eller tacos?! Hm.. svårt.. :)


Ja vad tycker ni nu om min "nya" blogg!? Kommer komma lite mera ändringar snart..

Kusin Johanna: Tack så mycket!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0