Trött älskling..

Idag ringde klockan 05.40 va lite jobbigt att gå upp delvis för att de är så mörkt ute nu. Fast på ett sätt var de skönt att gå upp oxå när jag visste att jag skulle tjäna pengar. Haha.
Blir samma tid i morgon kanske skulle få sluta med 14.00 sa Carola. Men idag blev de 7½h blir nog samma i morgon. Mycket nice med så många timmar.

Åh min  älskling är eller var så trött idag. Men han får ju skylla sig sjäv hihi.. Han somna här i soffan redan 18.45 men väckte han 19.00 för att säga till han att lägga sig i sängen så 19.30 la han sig i sängen och ca 19.31 sov han. Och nu ligger han och sussar så skönt hör jag. Hihi.. Jag är ju med trött men inte så trött hihi.. Ska iaf titta klart på kustbevakarna.

Hm tycker de blir tråkigare och tråkigare att blogg.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Sen så får man så otroligt lite kommentarer så då känns de som om jag sitter här och skriver till ingen nytta.. Men ska försöka uppdatera varje gång de händer nått intressant iaf. Om de inte är någon där ute som undrar över nått.

Ha dè

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0