Tur/otur :P

Det blev en cykel tur förut för mina brev som mor och far skickade kom redan idag så då tog jag ut cykelen och drog iväg till posten är ca 2km dit så inte så långt. Men de blev en 4 km cykel tur.. De va hyfsat kallt ute hade iaf vantar på mig. Sen när jag kom hem baka jag en sockerkaka som blev såå fin kommer bild på den senar. Så jag satte mig och skrev ett till brev sen hoppa jag på bussen till städfirman. Lämna in mitt kuver så nu är de bara att vänta på att ytterliga någon ska ringa. ha ha.. Kan lova att alla kommer ringa samtidigt.. Hade värsta oturen för när jag klev ur städfirman åkte min kära buss 1 förbi och nästa gick inte fören 26min efter s jag trotsade regnet och gick hem. Hade ju som tur var min regnjacka på mig. Så idag har man varit dukig cyklat, gått och ikväll blir de friskis. Duktig jag är..


Mm idag blir de stekt korv med pommes.. Gött..

Kommer inte se så mycket av killen idag, han kommer hem med 17.30 och jag ska vara på friskis med 18.30 så jag får ta bussen med 18.00. Sen är jag hemma med typ 20.00 kanske. Så idag blir de bara en kväll med min kära pojkvänn.. Men de går ju bra de med.. Tss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0