Blommor

ja de gick ju bra att lämna över mina CV:N till affärerna. Dem var dock trevligast på Ica Maxi och Willys för på Coop va dem så griniga. Men men. Så nu hoppas jag att de behövs extra personal. Hihi.

Åh min älskling var så söt när han kom hem föut då fick jag dessa :D image54Visst har jag en gullig pojkvän.

Detta var en liten liten uppdaterad men Desperet börjar ju nu snart.. Hihi..

Ha de bäst alla läsare för idag just nu är jag upp i 30st. Och det är mycket för mig. hihi..

Älskar min Karl!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Får hoppas att du får ett jobb då :) Du verkar trivas bra i Karskrona? kram kram

2007-10-30 @ 22:09:19
URL: http://anjeliica.blogg.se
Postat av: moster

kul att du blev glad för kortet. det var syftet.lycka till i jobbjakten.kram moster ps! hälsa carl också.

2007-10-31 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0