Fem dagar kvar!

Jaa nu är de bara fem dagar kvar tills vi flyttar.. :D Underbart.
Har i princip packat ner allt, de som återstår är datorn, tvn, tv bänken å lite annat ;P
Men alla kläder å allt från brudkistan är iaf ner packat.. :D
Känns sjukt bra iaf kommer med största sannolikhet att få timmjobb inom kök och städ också.. så de känns gott..

Nu är min kära  pojkvänn på väg till uddevalla med sin moder för att handla blommor.. :D hihi.
Jag och min mor gick till mormor för att hälsa på men va hon hemma eller nee!! suck.

Bara för de så kunde jag inte åka med killen å svärmor för att handla blommor.. :P
Men de fixar dem säkert jätte bra.. :)

I måndags va vi och hälsade på syster å lillkillen.. :) Äntligen fick jag träffa han, hålla han och tillochmed mata han.. :D Eftersom han äter ur flaska så kunde jag mata han.. Å han är bara för söt, bilder på mig å lillkillen kommer snart. .:D


Kommentarer
Postat av: Emma

men jag tycker inte det ska bli underbart att ni flyttar :(
*snyft*

Love you

2007-10-12 @ 14:39:22
URL: http://protectedby666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0