Fredagkväll!!

Ja nu var de fredagkväll, hur spännderara man den på bästa sätt? Jo framför tvn för att kolla på idol. :)

Har hunnit med en hel del idag :) Städat hela lägenheten diskat bort all disk,  tejpa fast lite sladdar, även hunnit ringt mormor en sväng.

Imorgon blir de troligtvis utgång. :) Måste juh utforska stan.. Kommer också troligtvis få vårat första besök i morgon. Ahlgren kommer kanske på besök i morgon. Han hade tydligen bott här i karlskrona några år så är han som får visa oss typ.. ha ha. Kommer nog bli nice.. längesen jag va ute med bara älsklingen. :)
 
De känns verkligen i kroppen nu att man hållt på att greja i typ en vecka är grymnt trött varje kväll typ med 21.00 redan.. hihi.. igår somna jag med halv tio la mig bara i sängen och poff så sov jag.. :) Stackars älsklingen fick sitta uppe själv en kväll till.. Men men inget jag kan hjälpa juh :) Men de som är så dumnt när man somnar så tidigt är att jag vaknar SÅ tidigt.. :) Idag gick jag upp 08.00. Fast jag tror bara de är bra för då är jag van vid de när jag ska upp till veckan.. Eller ja iaf på måndag men förhoppningsvis hela veckan. :D Älsklingen ska juh iaf upp tidigt varje morgon.. hihi..

Oj vad många det är som läst min blogg idag igen.. Kommer kanske slå rekord idag!? :)

Ne nu ska jag fortsätta kolla på idol.

Kommentarer
Postat av: cia

yes, de ska vi ta å fixa! :) tänkte ta mitt egna hår en omgång imorn! =)

2007-10-19 @ 21:45:21
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: Sofia

Tjo! Är allt bra i den nya staden? Lägenheten såg riktig nice ut :)

2007-10-19 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0