Gårdagen..

Igår blev de lite party.. :D Det var jag , älsklingen Ahlgren och Johan som festa här hos oss. Först innan johan kom så spela vi poker och gissa vem som vann alla gångerna?! :) Sen sjöng vi kareokii, dansa på mattan och sporta lite med eye toy sport.. :) De va mkt nice. Men sen kom den här johan och han tycker jag inte om.. hatar sånt folk som bara klagar å klagar. Jag blev såå förbannad men jag höll de för mig själv iaf de värsta jag tänkte.. Ne han vill jag inte träffa igen.. ha ha..
Just nu sitter älsklingen i sängen och spelar settlers, jag sitter här och ahlgren ligger helt dö o soffan.. haha.
Ska nog troligen åka ner te stan sen och kolla läget, blir nog även så att de får bli en pizza idag tror jag.. hihi..

I morgon börjar vardagen igen efter att varit ledig såå länge.. Eller a jag ska juh bara göra en kontroll men hoppas juh på jobb på tisdag..Älsklingen börjar skolan i morgon igen.

Ne nu ska jag kolla på svensson svensson tror jag minsann. :)
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0