Grattis!

Ja grattis pappa, hoppas svettshjälmen är bra nu då. :) Och att du inte har alltför ont. Men smärtan glömmer han nog nu när callo med familj kommer och hälsar på. :D

Det jag ska göra idag är att åka och kolla upp var friskis ligger för ditt ska jag ikväll.. Gött att rör på sig lite. hihi.. Sen ska jag även städa här idag. I morgon kommer ju mamma och förhoppningsvis pappa ockxå hit och hälsar på.. Nice de. hihi..

Åker nog in till stan med 12.00 som vanligt. hihi. För då har halva dagen gått typ.. ha ha. För även om jag går jätte lungt och kollar i affärer och sånt så är jag ändå här hemma en timme efter de.. Hur kommer de sig. hihi.

Ne ska göra nått vettigt nu.

Ha de så bra alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0