Hemma

Mm nu är jag hemma igen har varit de ett tag.
Kom te stan me 10.30 ungefär då gick jag och handla lite bakgrejer tänkte baka någondag.. :) Sen var de bara till att börja leta efter dem olika hotellen och de gick inte SÅ bra vill jag säga.. ha ha.. hitta ett av dem 8 jag tänkte besöka..ha ha.. men är inte lätt att hitta så där i en helt ny stad.. men jag tyckte jag hade gåått över allt men tydligen inte så jag la ner de. Men jag hitta iaf länsförsäkringarna av en slump ha ha.. så de fixa jag iaf. :)
Sen kom jag på när jag kom hem att de nog var jag som skull ringa upp Karin. Och va rätt jag hade. För när jag ringde henne så sa hon de att de va bra jag ringde som vi bestämmt.. tss.. Så nu har jag en tid hos henne på torsdag kl 10.00. Hon verkar jätte posetiv ttill mig och dde känns jätte bra. Jag kommer få jobba med både städ och kök eftersom jag har utbildning i detta. Så nu är de bara att hoppas att jag kan få börja på måndag så de kommer in lite pengar på kontot igen.. :)


Idag kommer älsklingen hem med 17.00-17.30 är långa dagar han går nu. Börjar kl 08.00 och slutar typ 16.30-
17.00 varje dag.. Men de är ju därför han är här så. hihi. Jag har lite tråkigt på dagarna bara men nu kommer de juh bara bli i morgon och sen på torsdag ska jag ju till stan igen sen hoppas man juh på jobb på måndag så.. Jag får helt enkelt syselsätta mig med att diska, laga mat och blogga.. hihi.. Idag kommer de bli kasslergratäng var egentligen meningen att pojken skulle göra kyckling idag men tänkte vara lite snäll eftersom han är lite sleten när han kommer hem och jag har juh ändå inget att göra så direkt så då kan jag göra maten idag med..

Tänkte lägga in lite bilder nu på våran "vackra" utsikt.. Haha.
Detta är våran utsikt från tv rummet.. Visst är de vackert ha ha.


Vårat fulla kylskåp :D


Sedan har vi våra vackra palmer som killen har köpt.. :)






  
            KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0