Inte mycket hemma

Ne idag har de inte varit mycket man varit hemma.. Gick till Eriks lägenhet med 13.00 kanske, där var även Daniel och Jonas. Och fy faan säger jag bara va de såg ut i den lägenheten. Tog lite bilder, men de ser inte så farligt ut som de gjorde i verkligheten. fy säger jag bara.. kolla bara här Detta är köks golvet Erik missade stekpannan igår kväll ha ha.. Var även fullt med kaffe sump på golvet i tv rummet jag säger då de.. Pojkar. ha ha..

Så här snygg kan man även se ut om man heter Daniel ha ha Han är ju bara så söt.. :)

Jag följde med killarna till stan och kolla på fotboll. IFK tog hem SM-Guld så de var bra drag. Men shit va griniga servitriser de finns.. Helt sjukt att man ens kan få jobba som de när man är såå  sur....

Ska bli intressant att se om man får jobba i morgon eller inte. Alla skolor har ju höstlov denna veckan men de har ju inte dagis mm. Så kan ju alltid hoppas att mobilen ringer. Men helst inte allt för tidigt.. hihi.. Annars så får jag börja med städningen har som sagt dargit ut på de.. hihi.. Men i morgon får jag ta ta i det om jag inte ska jobba har ju ändå bott här i två veckor då. Shit va fort dem gått. :) Måste ju vara städat och fint när mina päron kommer. Dem kommer antagligen på torsdag.
I morgon ska min kära pappa operera sig. Hoppas att allt går som de ska.
 
Ne nu får jag ta och göra någon nytta funderar på att steka lite falukorv med makaroner. Nice de..
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja nu händer det grejer minsann..;) Det va faktistk lite läskigt, är ju inte nått man väntar sig ska hända precis... Haft en bra helg?
Puss

2007-10-29 @ 08:11:24
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0