Jobb&Tvätt

Ja de gick jätte bra förut på den så kallade interjuvn.. hihi fick massa papper fick även gå till fisketorget och hämnta ut lite snygga kock kläder, slipper iaf rocken här kör man med t-tröjor. Så fick mig två tröjor två byxom ett ar skor och ett förklädde. Så nu sitter jag bara och väntar på att Carin sk aringa och säga att de finns jobb till mig i morgon. ha ha men de kansk man ka glömma men vore väldigt skönt att få jobba på måndag iaf. Kommer tjäna 96kr/h inte så dåligt ändå som jag trodde.. När man väl får hoppa in så är de oftast från 08.00-14.30 så blir juh en del timmar ändå.. Så jag hoppas hoppas bara att timmarna ska rulla in.. hihi..
Har kollat upp alla bussar med nu och skrivit ner så nu behöver jag inte oroa mig för att inte hitta för varje buss stannasr typ med varje skola så bara man hoppar på rätt buss så blir de inga problem.. hihi.. Känns skönt att de börjar hända lite saker. Nu är de bara min kära far som är orolig.. hihi..

Jippy va kul idag har vi tvättid börjar kl 14.00 så jag får snart dra mig neråt. Vi har fram till 21.00 så jag kommer ta dem första två maskinerna sen får älsklingen ta resten när han kommer hem med 17.30 hihi.. De tycker jag är rättvist.. :D

Ja detta är väl vad som händer för mig idag.. Blir även lite tv ikväll tänker jag om inte killen har några idèer.

Ne jag får ta fram tvätt medlet ocg bege mig ner till tvättstugan.. :)

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tackar ;) haha jadu vet... allt bra med dig?
Puss

2007-10-25 @ 14:34:23
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Sandie

Ja, jag har ju det :D hehe...
hur ere med dig då? allt bra`?

2007-10-25 @ 21:37:18
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Socker

Grattis :)

2007-10-25 @ 22:45:55
URL: http://mooaa.blogg.se
Postat av: Maria

Låter härligt det.. Jo tack det e bara bra med mig. e ju fredag ;) På jobbet går det allt bra,
e dock ganksa tråkigt men ;) Jobbar du? åh tvätta som e så kul. haha..
Puss

2007-10-26 @ 08:04:06
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0