Lok&Motion

Idag får de bli en snabb tur in till stan igen.. Ska gå och höra va de kostar att träna på Lok&Motion. Finns hur många olik pass som helst. De jag är mest intresserad av är rygg-gympa för personer med smärta i rygg och nacke. De skulle ju passsa perfekt eller hur. Men de kommer la kosta skjortan.. Fast killen sa att han kunde vara med på ett hörn och de va juh snällt hihi..

Sen tänkte jag även kolla upp bemminingshuset. Så jag hittar lättare i morgon.. Om jag hittar de idag vill säga.. Ha ha.. Fick en liten beskrivning men de kommer säkert inte hjälpa, men då kommer jag ta mig i kragen och fråga någon ute på stan. För jag vill absolut ine komma försent i morgon. För då ska jag vara där kl 10.00 på en typ av interjuv.. :D

Ne jag får börja göra mig i ordning om jag ska komma iväg någon gång,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0