Ny vecka

Denna veckan är de höst lov här i Karlskrona så kommer kanske inte få jobba nått alls denna veckan om jag har otur. Men jag hoppas fortfarande iaf på minst en dag.
Ska snart dra in till stan, såg att Glitter sökte extra personal så ska dit och lämna mitt CV och hoppas på de bästa.

Annars idag har jag inte gjort så mycket städat klart toan, diskat käkat och pratat med min kära syster i ca 1½H hi hi vi har mycket att prata om vi. tss..

Nu ligger pappa på operationsbordet. Hoppas nu de blir bra. Han och mamma kommer ju hit på torsdag tror jag de va sagt. Trevligt trevligt. Se hur vi bor och så..

Ne nu ska jag göra mig i ordning för att dra till stan, ska även kolla upp var friskis ligger så jag kan börja gå på mina pass. :D

Ha de så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0