Sambolivet..

Nu har man snart levt sambo livet i en vecka.. :) De går än så länge jätte bra inte gått varann på nerverna än.. hihi..
Idag har jag en "stor" hög med disk att diska plus att jag tänkte damsuga lite nu när allt är klart även tejpa lite sladdar som går över golven.. :) Trivs jätte bra i lägenheten, karlskrona som stad verkar väldigt trevlig och lagom stor. Så detta kommer gå kanon tror jag. Bara man inte kommer fästa sig för mkt för ska juh andå bara bo här i 8månader. :)

Tycker de är väldigt kul att jag har så mycket läsare igår hade jag över 50stycken läsare.. Synd att man inte får lika många komentarer men.. :)

Ne nu ska jag gå å ta tag i disken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0