svensson svensson

Nu var precis älsklingen här en sväng. Dem kom från stan nu efter fotbollen och skulle nu hem till erik och fortsätta festa innan dem åter igen drar till stan..
 Själv så tog jag mig en cider nu. hi hi. Har lite ont i huvet så får lindra smärtan med en cider. ha ha. Ne men alltid gott med e cider när man kolla på tv. Nu börjar snart svensson svensson. De är nice de.. Så man får sig ett litet gott skratt..
 Blev en snabb sväng in till Amiralen förut. Blev lite godis men inte så mkt inte ens käka upp de än och de är ovanligt när de gäller mig men inte käka godis på så länge så har inte direkt de suget då, och de är juh bra. hihi.
Köpte även några hårsnoddar som jag verkligen behövde då min enda tappat alla resår. ha ha så de va jag illa tvungen att köpa. Sen såg jag en såå söt overall till Dennis ahh va söt och va mjuk den var! Så jag var tvungen att ta kort på den till och med. Denna är i str50/52. image47Hade jag haft pengar hade jag köpt de på en gång. Har nog faktiskt aldrig kännt en sånt mjukt tyg förut som de var inne i denna overall.. :D

Här kommer även en bild på vårat vackra hus från en av busshållplatserna :Dimage48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0