Ja då var man här igen ;)

Jaa nu har jag hittat hit igen.. Men denna gången ska jag försöka uppdatera ofta.. :)
Tänkte de kunde va kul med blogg nu när jag ska fly från Långed.. ;)
För alltid finns de nån nyfiken en som vill veta vad man gör om dagarna hihi..

De ligger iaf till så här att jag och pojkvännen har fått lägenhet i karlskrona nu.. såå skönt :)
Får flytta in den 1 oktober men tror nu vi flyttar in typ 10 där nångång..
Ska bli så roligt. :) Det är en 2:a på 52 kvadratmeter.. så passa perfekt :D
har även sökt en hel del jobb där nere.. Får troligen iaf en timmanställning inom Barnomsorg även om de kan bli inom köket på dagis men ändå.. :) Har sökt massa annat med.. hihi..

Ja de är väl så min framtid ser ut just nu.. Kommer att bo i karlskrona i cirkus ett år som de ser ut nu iaf.. Sen blir de flytt till Kalmar :D

Hihi nu känns de att man börjar bli "vuxen" ;) Fixat lägenhet söker jobb sen även blivit moster.. hihi shit va "vuxen" jag blev fort.. ha ha..


Detta är Dennis min Syster och hennes killes lilla underverk! Jag är en SÅÅ stolt moster! :)



Ja detta var då min början på att stara en blogg hoppas jag klarar av att uppdatera oft nu bara.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0