13april

Kunnde inte hitta på någon bra rubrik! Idag har det varit en mycket bättre dag än de var igår, vädret har varit helt fantastiskt med sol och ca 10grader och nästan ingen blåst! Mycket glad över detta är jag. Min söndga började rätt slappt låg kvar i sängen och läste i min bok som snart är slut. Sen blev de att jag slö titta lite på tven för att vänta på att de skulle bli lite varmare ute. Så när klockan var så där 10.30 tog jag på mig

image260

För att sen promenixa till willys behövde mera frukt och youghurt. :) På min promenad såg jag följande;

image261image263image264image266image267

Fick verkligen känslan av att det var vår ute igår! Underbart!

När jag kom hem var de dags för lite käka som idag blev, omelett med kyckling;

 image269

Sen blev det att slöa lite i soffan och en liten powernap :P Men efter de fick jag ta mig ut igen då vädret var lika fint då så då blev det en 40min promenad. :P


Det gick inte att blogga igår söndag, därför kommer detta inlägg idag!


Nu ska jag snart gå till bussen för att åka till jobbet vädret än så länge är 5grader och dimma men jag ser lite blått över där. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0