Bastasjö

Så där nu var man hemma efter en dag med mycket skratt haha. Imorse så fick jag följa med Kia och Pandeli ut till Rosenholm där vi skulle skura golvet med en maskin så fick lytta bord och stolar men vi hade mycket trevligt! När vi kom tillbaka till stan var de strax dags att åka till Bastasjö, tyvär var ju inte vädret på våran sida idag med de regnar ju inte iaf så de var ju tur! Blev att vi käka innan vi gick en runda så för mig blev de tre bullens korv. :) Sen gick vi en slinga på ca 4km. :) Efter de var de fika och nu är jag hemma! Här kommer lite bilder på mina kära medarbetare!

image282image283image284image285image286image287image288image289image290image291image292image293image295image296image297image298


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0