En mycket seg dag

Jaha då var de lördag igen då. Och för en gångs skull sov jag läänge idag iaf länge för att vara mig. :) 08.30 stod klockan på när jag slog upp mina vackra ögon. haha. Men inte vart jag glad för de, för ute regna de utav bara h*lvete lät precis som när man sover i husvagn och de regnar okey de är ju mysigt så men ne inte idag. :) Så idag blev det ingen promenad innan frukost. Men de gick ju de med. hehe. Blev mycket nöjd och glad när jag ställde mig på vågen hoppas detta tempot håller i sig går ner precis lagom varje vecka. :) Men jag kunde inte hålla mig från att gå ut idag iaf. Så jag tog på mig mina kära regn kläder gick till bussen för att åka till amiralen därifrån gick jag ca 10-15min till leksakshuset som jag aldrig varit i och SHIT säger jag bara va grejor! Haha. Var typ som stjärnhuset frast mycket större va sjukt mycket grejer. Så där inne gick jag runt i en timma. haha. Men köpte inget nu då jag inte ville gå och bära nått i regnet! Sen var det bara att hoppa på bussen hem och ja nu har jag varit inne sen 13.15 idag och jag håller på att dö haha ne då så farligt är de inte men är jobbigt att inte kunna gå ut och gå såmycket som jag brukar men de går inte när regnet bara öser ner så i morgon skiter jag i om de regnar jag tar på mig mina regn kläder och går ut! För inne vill jag inte vara mera! :P Nu ska jag ta och käka min lördags middag som är matvete med kassler lägger upp bilder senare!! Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0