Inte bra

Idag har jag mått piss om jag ska var ärlig eller rättare sagt jag mår inte alls bra. :( vill ju inte bli sjuk kände de redan i morse då jag hade ont i halsen sen på jobbet blev de värre har kännt mig febrig hela dagen det gör jag ännu så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en ny bok som jag var tvungen att köpa innan jag åkte hem så jag har ifall man bli sämre under helgen så det blev. Smuts av Katarina Wennstam verkade mycket bra så ska lägg amig nu och ligga kvar ända tills 19.30 då det börjar på tvn. Morgon dagen får väl bli lugn då med då så jag inte blir sämre så får väl små städa lite här hemma då men är de fint väder och jag inte är allt för dålig får de allt bli en promenad iaf. Så de så. Haha

Hoppas ni haft en kryare dag än mig! :D

Ha de!

håll nu tummarna så jag inte blir sjuk. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0