J*vla idioter!

Sådär då var jag tillbaka från min tur hehe. Gick ut 10.30 och nu är klockan 14.15. :)
Det började dock inte speciellt bra för mig, när jag låste upp dörren till cykelförrådet får jag en chock!!! Någon har snot min sadel!!!!! Så jävla irriterande så de finns ju inte! Va är de för vits att ta en cykelsadel?? Så, så blev de med min cykel tur ida! Suck. Men men jag fick helt enkelt gå till stan istället inte för att de är tråkigt att gå men nu hade jag ju bestämmt mig för att cykla och vara ute hela dagen typ. Ringde iaf pappa på en gång han bara skratta åt mig hehe! Men han skulle ta med en sadel till mig när dem kommer på onsdag för på måndagen den 5maj ska jag ju börja cykla till jobbet och jag ska fanimej ta med mig min sadel in varje dag!!! AHHHHH!!

Menmen har haft en trevlig dag iaf, först blev det ett besök hos apoteket sedan några andra affärer kan inte säga vilka då jag köpt present till mika nu och hon läser min blogg hehe.. Fick de jag ville ha iaf sen sätte jag mig på en buss ut till ÖB för att köpa tejp, sen gick jag även hem från öb. Men de var precis så jag klara av de då jag hade på mig convers skorna och de var första gången på länge så har nu fått skavsår på båda fötterna men inte så farligt. För när jag valde dessa skor trodde jag ju att jag skulle cykla. Hihi.

Är hur underbart som helst ute även om inte solen kommer igen dimman eller va de nu är men är iaf 15grader i skuggan, blåser gör de lite men de är bara skönt när de är så varmt! Så idag har jag fått mycker frisk luft. Hihi.

Jag lovade ju lite bilder men eftersom jag blev lite irriterad för min sadel hade jag inte direkt någon lust att ta några kort. Men har iaf bild på dagen lunch som ni kan få! Hehe.

Nu ska jag nog bara ta de lugnt resten av dagen ska iaf försöka haha. Men tänkta sätta igång att packa lite nu snart. För promenera har jag gjort i ca 2h idag om man räknar ihop mina tre turer hehe. Men man vet aldrig med mig hehe.. Nu ska jag iaf lyssna på musik och käka lite vindruvor innan jag gör något annat!

Grilladkyckling, matvete och gurka, detta blir även min middag idag!

image278

Mina kläder för dagen, lite svårt att ta kort då jag inte har en sån stor spegel. :)

image279


Dumma skor :)

image280

En bild tog jag på vägen till stan!

image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0