Korvbulle :D

Har inte kännt för att blogga idag och därför har jag inte gjort de heller, haft lite svag huvudvärk på eftermiddagen tror jag druckit lite lite vatten men nu känner jag inget så är skönt inte alls ofta jag har huvudvärk längre och de är underbart. :)
Imorgon är de redan fredag igen vart tar veckorna vägen!? :) Hoppas på att väder prognoserna stämmer för nu är jag trött på detta skit väder vill ha sol och vår nu!! Har iaf en hel del planer inför helgen så de känns skönt! Hihi.
Imorgon efter jobbet blir de en liten sväng på stan ska bla  köpa en grillad kyckling som jag kan frossa i, imorgonkväll med lite matvete! :) Skulle varit super duper gott med poatissallad till men som TUR är har dem inte den enda potatissallad som jag käkar här ha ha..
Nu är de dags för mig att krypa till kojs, lite trist att jag inte har någon bok att läsa dock hoppas ju min snälla syster fixar detta problem åt mig snart. Hihi Får la kolla i nån vrå här om jag kanske har någon bok har ett svagt minne om de!

Alt för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0