Läkartid bokad!

Ojojoj säger jag bara vilken dag de varit idag på jobbet.. Puh. Var ju återläsningsdag idag men när klockan blev ca 12.15 så välde de in ca 150 personer och där står jag i baren och inte har någon mat!! Då den precis hade tagit slut och dem höll på att värma mera, ah de va sjukt jobbigt att stå där ute och höra alla klaga sucka mm. Men som tur va så fans bland annat Kia som hjälpte mig därute för de är inge kul at stå där ute utan mat kan jag lova er! Men efter ca 10min väntan fick allt dem sista 25 personerna sin mat med! Fy säger jag bara, jag k
nner verkligen at vi behöver en lite längre ledighet nu ifrån varann haha. Ne men idag känndes de som alla var irriterade på alla och bara man sa nått så fick man en suck tillbaka men i morgon är de fredag sen är de helg sen jobbar man två dagar sen är de lite lång ledigt så de ska nog gå bra. hehe..
 Har varit ute på min efter längtade promenade idag med! Var såå underbart jag bara njöt hela tiden, hihi. Tog mig en 50min promenad va jätte härligt väder ja allt var perfekt behövdes verkligen efter en sån här arbetsdag. Så nu sitter jag här ny duschad och glad hihi.

Imorgon har jag fått en läkartid kl 15.10 för mina fingrar för nu orkar jag inte gå så här längre, igår kunde jag knappt räta ut fingrarna för att de drar så i skinnet så smörjer jag med helosan så svider de som s*tan så ringde vårdcentralen som ligger ca 5min från mig. Ja jag vet pinsamt dåligt av mig att inte fixat detta tidigare. Så får se vad farbror doktorn säger i morgon. För nu är de inte bara på pek och lång fingret utan har även spridit sig till tummen och ringfingret. Hoppas att få någon salva eller liknande.

Ikväll blir de tvn som vanligt, tänkte även lägga mig en stund och läsa innan de börjar på tvn. Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0