Lite dålig natt

Godmorgon, då är de redan onsdag morgon gött! Haha.

Ja igår va jag ju på detta möte/kurs och det var helt världelöst iaf för mig som gått hotell och restaurang, va ju om hygien och allergi och allt sånt gick vi igenom i skolan så detta var bara en repetion för mig men jag får ju betalt för de 2h så de får la gå, hehe.. Var hemma jämnt innan 21.00 så jag han se DH, Ahh va de är bra hehe..

Idag ska jag gå till amiralen och tillbaka efter jobbet då jag måste ha ny youghurt sen tänkte jag hoppa in på apoteket för att se om dem har nått bra mot pollen. Kan ju alltid kolla iaf sen tänkt jag köpa flourtabletter :) Så jag hoppas att detta skit väder som är nu försvinner tills 15.00 är ca 5 grader med regn i luften. Suck!

Ahh de ser väldigt lovande ut ang sommarjobb! Fast att jag typ sagt att jag ville vara ledig men detta verka så nice. Så nu måste jag be Elsa och Carin att skriva ett "betyg" åt mig så jag kan skicka mina papper innan jag ska dit på interjuv! Hihi. Glad är jag! Tack Pappa! :D

Uhh idag är de morotssoppa på jobbet ingen favvo hos mig inte. Men de är de ju inte mycket som är hos mig. Ha ha.

Vet inte om det beror på att jag inte var ute och gick igår eller vad de kan vara men jag har inte sovit så himla bra i natt vaknat en tre fyra gånger och sen tog det ett tag varje gång för att kunna komma somna om men men. Jag är nu vaken och hyffsat pigg. :D

Ne nu får jag ta och göra mig klar så jag hinner med bussen! :D

Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0