Lördagsmorgon

Godmorgon godmorgon!
Inte uppdaterat på länge nu igen men varit ute och flängt. Hehe..
Åkte till göteborg i tisdags kväll, sov hos syster. Upp tidigt på onsdan för färd mot långed fast i bil nu. Skönt. :)
Efter begravningen var det bara att mellan landa hos mor och far för att sedan ta fart mot göteborg igen denna gången med mamma i bilen också. :) Vi sov hos syster en natt till för att i torsdags åka mot Karlskrona. Resan gick bra känndes som de gick mycket mycket fortare än när jag åker tåg hehe.. Men var nog delvis för att jag körde dem sista 2h. Hihi.

Igår var de jobb igen var roligt att vara där igen dem är så trevliga så. :)
Blev promenad till Amiralen igår i de fina vädret med mor och Dennis.

Så idag ska de bli stan men som sist dem var här så är de regn i luften när vi ska till stan men men det får la gå de med men då blir det att vi får ta bilen till stan jag som tänkte vi skulle gå. Men inte de inte!

Nu ska jag ta med min kära mor på en innan frukost promenad! ;)

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Moa=)

Hejsan Madde

2008-04-05 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0