Lugn dag

Idag vart de rätt lungt eller vädigt lungt på jobbet då eleverna har åter läsnings dagar och bationella prov så är inte alla elever inne och så kommer de var avarje dag denna veckan utom fredag så de var ju bra tycker jag då jag är lite krasslig hihi. så dagen idag gick fint fast jag kännde mig allt lite trött när jag gick hem, så de fick bli att lägga sig i sängen idag med när jag kom hem och läsa sen somna jag ca 30min sen var de dags för mat blve kassler och matvete, sen har jag legat och läst igen men nu fick de vara nog tycket jag hihi.. Så jag gör inte många knop nu, är ju så himla tråkigt när de är så fint väder ute men är inget att göra åt ju, får nog troligen bli vila tills torsdag tror jag beror ju självklart på hur jag mår men som de känns nu så har jag sätt upp ett mål för mig själv att på torsdag får jag gå ut igen hihi.

I morgon är de möte eller ATP som de heter efter jobbet så då blir de en timme extra i morgon de är nice. hehe. Fats lite segt med men iaf är ju tvungen att gå på de nu nrä jag blivit månads anställd och allt haha..

Resten av dagen kommer spenderas framför tvn då det är först unga mödrar, sjukhuset sedan anna phil. Efter de får de bli sängen, får se om de blir samma sovkläder som inatt haha jag kurera mig genom att sova med pyjamas tröja, byxor, sockar ett duntäcke och sedan mitt stora överkast, haha så jag frös inte inatt iaf. :D

Nu kommer Nisse och Karl, Nisse ska ha tillbaka sin tv så nu får jag min alldeles egna tv tillbaka och det gör mig inte ett dug!!! Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0